13 Mars 2011

2kommentarer

Ja, idag började dagen med träning med min pappa och min älskling. Det är faktiskt riktigt skönt att gyma direkt på morgonen, man blir liter piggare och får MYCKET mer ork än om man skulle sova bort dagen som man oftast gör på helgerna.
Har nyss städat klar lägenheten, hoppas mamma blir lite glad nu när hon kommer hem och ser att allt är rent och fint. Jag tycker det i alla fall är mycket skönt att mitt rum inte ser ut som KAOS längre utan att men kan hitta saker och att man inte behöver gräva i högar av kläder för att hitta det man letar efter.

2 kommentarer

kajsa

13 Mar 2011 20:29

Hej! ;)



Nu är veckans blogg utsedd, kanske just blev din blogg ? ;)



Då till bloggen och se efter ! :)



// skrh.blogg.se

emma

13 Mar 2011 20:45

det är superskönt att gymma direkt på morgonen, det är oftast då jag faktiskt kommer iväg också!har lite dålig självdiciplin.. hehe

Kommentera

Publiceras ej