Psyckologi

4kommentarer

Sitter i skolan och har sista lektionen för dagen, psyckologi. Men det e nästa ingen som lyssnar alla sitter ute på facebook och vad de vill på datorerna istället. Det ser så bra ut om man ska gå runt och titta.
Idag blir det stan med Jennie, Chris och Julia det var så LÄNGE sedan alla vi sågs. Visst man träffas varje dag i skolan i korridorerna men mer än så blir det inte nästa. Men det dåliga är det att de sultar senare än vad jag gör så får väl sitta kvar i skolan och plugga så jag har det mesta gjort sen. Då slipper man tänka mer på det.

BTW.... snart e det dags för mig att flytta igen, pallar inte men har inte så stort val. Men det bli nog bra i slutet får jag hoppas på i alla fall. Men kommer inte få ta med mig garderob, började nästa grina, hahaha.....






4 kommentarer

Anonym

28 Oct 2010 21:39

Ja, även fast jag var typ helt död hela tiden xd



Suger att ni ska flytta igen, jag som precis lärt mig vart du bor haha ! <3

Anonym

28 Oct 2010 21:39

Oj det var fråm mig chris haha

Emma

28 Oct 2010 22:00

Hej! Jag säljer massor av kläder och ett par snygga partyskor, till ett värde av 6000:-, på min blogg. Allt är oanvänt och därför i absolut nyskick. Spana gärna in, du kanske hittar något du gillar!! :)

http://emzaans.blogg.se/category/bloppis.html

Millah

28 Oct 2010 22:41

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera

Publiceras ej