Remember Me

7kommentarer




Idag blir det Remember Me med Ida.
Jag tror att den kommer att vara jätte bra, det är ju en fördel att Robert Pattinson har huvudrollen i den, men det är inte bara därför jag vill se den.
Hela handlingen verkar grymt bra och kommer nog att sitta och gråta men det gör jag nästa till alla filmer som typ alla redan vet XD
Men jag kan inte fatta att den bara fick två kajor av UNT, men den har ju fått jätte bra kritik av de Amerikanska tidningarna så jag tror mera på dem.

Men uppdaterar senare om filmen om den var bra.

De som redan har sett den vad tyckte ni?






Filmen vad så grymt bra. Vill gå och se den igen.
Jag grät så mycket så att jag har ont i huvudet XD
Jag säger bara att alla MÅSTE se den, jag kommer nog att se den igen om jag har pengar.

7 kommentarer

Adèle

12 Mar 2010 11:24

villseee!åhåhå

Estefany

12 Mar 2010 12:33

jäklar den vill jag se! lite ögongodis på det :D

G2 / Gosia

12 Mar 2010 12:34

HOppas den är bra! Sjutk tråkigt för honom om han fanstanr i twilight-grejen... Lite som Harry Potter skådisarna :P

F A N C Y

12 Mar 2010 15:42

Svar. De rosa är från Topshop och zebrorna är JimmyChoos för H&M. Inga av dem finns dock kvar...



Allt bra med dig?

Jenny

12 Mar 2010 19:55

sv; Ja visst är de snygga :)



Åh vill se Remember me!

Sanna

12 Mar 2010 20:48

Vad härligt! Ska bjuda min syster på den på tisdag tänkte jag. Mys!

Lona

13 Mar 2010 08:56

nu måste jag se den ..

Kommentera

Publiceras ej