Lov

5kommentarer

Hej alla :p
  Snart har så har man påsk lov, men skolan två dagar till sen får man sovmorgon och bara chilla. 
   På lovet ska jag flytta från Vänge till andra sidan stan med min familj och vi kommer inte att flytta till ett nyt hus nej utan vi kommer att flytta in i en lägenhet och jag vet inte riktigt hur jag ska känna för dert. Överlever gör jag nog alltid men det kommer nog att bli jobbigt. 
   Så ser mitt lov ut det blir bara packning och flyttning nästan hela lovet.


vad ska alla göra på deras lov?

5 kommentarer

Sandra Marinoni

30 Mar 2010 17:25

Sandra Marinoni

30 Mar 2010 17:25

sv; en smart sak om du vill få reda på det är att läsa :D

a l e x a n d r a

30 Mar 2010 20:30

Gött mos

Fiiisen

30 Mar 2010 23:12

Neej dåå , de kommer blii braa ;DD

VI måste träffaas snaart igeen ;DD <333

mia - novellblogg

02 Apr 2010 14:57

hejsan!

nu finns del nr 2 i min novell-serie "bara inte han" på min blogg. Kika in och läs från början om du har tid och lust!

glad påsk :)

/Mia

Kommentera

Publiceras ej