Jersey :D <3

0kommentarer

Nu sitter jag hemma och klocka är bara kvart över åtta med kände att jag var tvungen att gå upp om jag ska kunna somna ikväll genom att i morogn så är det dags att åka på en mycket efterlänktad språkresa :D
  Ska samlas på Arlanda 04.50 kommar att vara i koma eller bara vara en vandrande zombie som vanligt på tidiga mornar men men jag överlever som alltid. 
  Så i morgon blir det PARIS :D<3 kolla runt lite och bara chilla i staden tror jag, fredag blir det Disney land, känder mig så vuxen i bland men kunde inte tcak nej till erbjudandet. man är ju inte äldre än vad man känner sig eller?

Så har nästan packat klart ska till stan idag med mamma och handla det sista och sen blir det hem och fixa allt så att det är klart till 04.00 i morgon biti :)

´Kommer nog att bligga lite där nere om jag får någon tid att gå till internet café men det tror jag att jag kommer att få :P





Här kommer man att vara tre veckor fram :D



Kommentera

Publiceras ej