01/02-2010

4kommentarer

Nu är det ett nytt år och och det känns jättekonstigt att skriva 2010 och inte 2009.
Har haft ett jätte bra år till en början och det kommer nog att vara så fram över får jag hoppas på.
Nyår vad super hemma hos Julia och sen vara kompisarna där också. Tack för en roliga kväll alla som var där.
Igår var jag hemma hos Emma och tittade på film och sov över.
Idag har det varit pulka åkaning i baken det var gymt kul fick lite ont i rumpan bara efter ha åk på ett hopp.

Hoppas att alla har haft en bra början på de hära nya året och att det kommer fortstätta att vara bra

4 kommentarer

kim

02 Jan 2010 19:42

haha ja årtal är ju en riktig vane sak att skriva!

jennyj

03 Jan 2010 09:59

tack ska du ha

yollande

03 Jan 2010 10:08

Hej!

Just nu har jag en frågestund på min blogg och det skulle vara kul om du skulle ställa så många frågor du orka om min mig och min blogg. Dont be shy! ;)



Btw: jag kommer att länka din blogg om du gör det som en bonus ellr vad den kallas :D

Har det så bra! :D

Selma Aalachi

06 Jan 2010 11:33

Sv.Inte jag heller ,längtar ;)



ska vi följa varandra på bloglovin?

Kommentera

Publiceras ej