Hermérs Väskor

4kommentarer

Hej nu har jag just skrivit klart min SO läxa tills i morgon, känns mycket skönt att vara klar med det så att man slipper tänka på den nu. Men när jag skrev så kom jag på att jag ska blanda in lite mode i min läxa, håller på med ekomomi så passade ganska bra :D

En av frågorna var att man skulle kolla om det fanns någon vara som det inte spelade någon rooll vad priset var men att människor skulle köpa den ändå, jag fick den lysande ideé att skriva om Hermérs väskor och märkes kläder.
Sen fick jag lust att köpa en Hermér väska för det är så GRYMT snygga men kommer aldrig att ha råd med än känns det som just nu.
Men fick lust att titta vilken färg jag skulle köpa om jag någon gång skulle vinna på lotto eller något liknande.


Vilken färg och modell är snyggast  ???

4 kommentarer

F A N C Y

03 Feb 2010 20:59

Svar. Åh ja visst måste man se den =) Allt bra med dig förresten?

Anne & Jenni

06 Feb 2010 21:10

av: Visst e dom? :D vilken använder du?

julia

07 Feb 2010 10:46

hej, hoppas att allt är bra med dig idag :)

Sissi

19 Feb 2010 09:45

den svarta :)

Kommentera

Publiceras ej