Björn Skifs

1kommentarer

Hej :p
  Igår vad jag på Björn Skifs med min mamma,mormor och moster och morbror. Det var riktigt kul och konserten var faktiskt riktigt bra.
  Men jag stör mig på en sak och det är hur vissa vuxna människor beter sig. Som när vi skulle gå in på circus så mejade alla bara fast de hade platser och alla skulle ju komma in, det var till och med så att de som stod och kollade allas biljer sa till alla att att det hade platser och att de skulle få komma in.
   Sen efter när vi skulle till garderoben för att hämta våra jackor så verkade alla tror att det var många rygby match.
   Jag säger bara att det är pinsamt att se hur vissa vuxna beter sig. Jag skulle ha fattat om det var ungdomar eller bara. Men det finns inte så mycket att göra åt saker.

1 kommentarer

TERREH

23 Feb 2010 04:57

Godmorgon! :) Allt bra med dig? :)

Kommentera

Publiceras ej