En vecka av lovet

0kommentarer

Hallooo, nu har redan en vecka av jullovet gått. Julen har varit riktigt mysig mycket mat, julklappar, umgåtts med familj och vänner.
Men idag har jag varit ner på gymet med min kille vi kände att det är dags att börja träna bort all julmat och julgodiset som man kanske har fått lite för mycket av. Men men i i julklapp fick jag lite av varje kläder pressentkort, ny percing, smycken och en kamera föpr min mamma och pappa är trött på att jag alltid tar desras kamera och lämnar aldrig tillbaka den efter att jag har lånat den.
Nu är det bara att tagga inför nyår som är om några dagar. Har fortfarande inte hittat någon ny klänning att ha på mig och vet inte om jag kommer att hitta någon under de dagar som är kvar nu heller. Annars så får jag ta en som jag köpte i sommras och inte har haft något tillfälle att använda den än. Om de vill söga att jag inte hittar en på stan i morgon, så det är bara att hålla tummaran.

Kommentera

Publiceras ej