Jane Austen

4kommentarer

Nu kommer jag vet något som jag måste erkänna men jag tror redan att de flesta redan vet, det är att jag bara ÄLSKAR Jane Austen filmer och böcker så jag passade på att att köp en film box som heter The Jane Austen collestion när jah var på Jersey.
  I boxen så är det tre filmer och det är Emma, Northanger Abbey och sist med inte minst Mansfields Park alla är grymt bra om jag gillar kostym drama.
   Jag var ju bara tvungen att ta med min favorit film också som e Stolthet och Fördom, den kommer alltid fram när man är dep tillsammans med en BJ det finns ingen bättre metod att bli på bättre humör.




4 kommentarer

lisacatlin

08 Aug 2010 14:53

sv; enligt många som provat så ska det hjälpa mot frissigt hår!

ASIAT

08 Aug 2010 22:40

vad har du gjort idag sötis? kram!



ps. en tävling pågår i min blogg, kika in för att vara med! =)

m a ti ld a

10 Aug 2010 21:00

godkväll. jag ska avsluta kvällen genom att titta på dokumenterän om Britney som jag älskar. Hur avslutar du kvällen? :)

therese - seul.blogg.se

13 Aug 2010 00:06

kärlek på stolthet och fördom!<3

Kommentera

Publiceras ej