ÖVERLYCKLIG

2kommentarer

Hej alla :D:D
Nu har jag fått brev från katte i Uppsala och vad fick veta att jag kom i på IB programmet så jag är överlycklig.
  När jag skulle öppna mitt brev så var jag ett nervöst vrak jag satt ocj skakade i händerna och det kändes inte alls som om jag skulle komma in men jag hade fel, så jag började nästan gråta av lycka när det stod att jag hade kommit in.
  Så nu kommer jag och Johanna börja att plugga där efter sommaren det kommer att bli grymt kul och att vi kommer att gå i skolan tillsamman så kommer det bli kuligt värre.
  Men det kommer också att bli mycket plugg efter skolan för det är ingen chill linje men det är det helt klart värt.

Så önska mig lycka till :D

2 kommentarer

Johanna <3

14 Apr 2010 20:54

YEYEYYEYE :D <33<3<3333 ;DDD

Fiiisen

15 Apr 2010 22:07

GRAAATTTTIIIIIS!!!!!!!! :DDDD <333333



Tagga inf sweet16 o VALBOOOOOOOOOOOOOOOOORG nu dåååe! ;DD Ses dååe :DDD <333

Kommentera

Publiceras ej