17 September 2012

0kommentarer

Halli Hallå sitter just nu och stressar över allt plugg. Men ville uppdatera lite snabbt har varit grymt dålig på det men ska försöka bli bättre men kan inte lova något ;) 
  Jag har i alla fall provat att köra LCHF nu i två veckor är inne på tredje veckan och måste säga att det fungerar riktigt bra då jag gick ner 2,5 kg på de tre första dagarna. Dock så mår man ganska dåligt i början jag mådde illa, huvudvärk och allment skit men det går över och nu mår jag toppen och börjar se hur magen blir allt smalare och mer trimad. Men jag råder er att om ni provar ska ni inte träna så hårt i början då kroppen inte är van att vara utan kolhydrater och man blir snabbt trött och slut i hela kroppen men också i knoppen. Jag fick riktig huvudvärk som satt i flera dagar innan den gav med sig. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej