25 Januari 2014

1kommentarer

Hej hej, jag har varit helt fruktansvard pa att uppdatera min blogg nar jag ar har nere i Australien da jag inte har min egna dator med mig och nastan aldrig wifi som fungerar. Alla bilder kommer att komma upp nar jag kommer hem om jag inte hittar ett stalle dar jag kan lagga upp dem. Men ar just nu i Airlie Beach och ska selga Withsundays imorgon, har dock sett att vadret kommer att suga det ska bli regna bada dagarna :/ men det ar i alla fall varmt over 30 grader.

Har dryga 3 veckor kvar i Australien sen drar jag till Bali i nagra veckor innan jag kommer att komma hem till ett kallt Sverige igen.

1 kommentarer

Susanna Gustafsson

25 Jan 2014 09:17

Hej svejs här är det -5 och och en grå himmel. Vilken härlig resa du gör. Njut i massor för när du kommer hem är det nog lite kyligt. Kramis i massor till dig våran dotter.

Kommentera

Publiceras ej