7 Juni 2011

1kommentarer

Hej hej, nu var det ett tag sedan jag la upp ett inlägg har inte haft tillgång till min dator under hela helgen då jag har varit uppe i sommar stugan med mamma, pappa och älsklingen. Hade det underbart sola bada gjorde vi och var ute med båten för första gången.
Men nu så är det tillbaka till vardagen i tre dagar. Skolan idag och vi gjorde inte värt skulle ha stannat hemma känner jag, sova skulle vara roligare. Det var fler som var på min sida med den saken. Men nu är det bara två dagar kvar sen har jag redan gått första året på gymnasiet det är helt sjukt hur snabbt tiden har gått.

1 kommentarer

Nathalie

08 Jun 2011 10:23

kika på mitt senaste inlägg, lagt upp lite inspirationsbilder:) Bra start att börja den här dagen på!

direktlänk: http://liborius.blogg.se/2011/june/lat-dig-inspireras.html#comment

Kommentera

Publiceras ej