17 April 2011

0kommentarer

hej hej nu sitter jag och blogga sådär tio minuter innan man ska åka upp till Åre. Ska vara där nästan hela vecka så kommer inte kunna blogga på några dagar om jag inte får tillgång till en dator där uppe så det är bara att vänta och se var som händer. Ska i alla fall bli grymt kul att få komma ut i backarna och åka lite skidor igen, senast var på sportlovet så det var ett tag sedan nu ;)
BTW grymt kul att Storvreta van SSL slutspelet mot Warberg igår att satt och kollade när det var som mest stänning och det var en riktig nagelbitare ska jag säga till er som inte såg slutet, haha jag satt nästan och skrek vid tv:n så fick fram gamla minnen från när jag själv spelade innebandy. Saknar det lite om jag säa vara ärlig, men men finns inget man kan gör nu.
Hoppas i alla fall att ni får ett bra lov. Kommentera och berätta vad ni ska göra på lovet :P

Kommentera

Publiceras ej