plugg, plugg och lite till plugg

0kommentarer

Nu har jag pluggat klart för dagen. Wieeee......
  Har engelska essy i morgon finns inte så mycke att plugga på bara föra igenom pappret på hur vi ska skriva den och det har jag redan gjort fem gånger vid det hära laget. Sen har jag spanska som ska vara klart tills i morgon den har jag gjort allt jag fattade på, så man kan ju i alla fall säga att jag försökt så gått jag kunde. Ska vara klar med matte kapitel till i morgon också men då har jag problemet att jag inte fattar något av vad jag ska göra men försökte i alla fall där också. Sen sist men inte minst har jag gjort lite kemi så jag slipper göra den på måndag på håltimmen, kanske kommer upp något bättre eller mer nödvendigt då sen e det ju alltid skönt att vara klar med den också.
  Nästa vecka blir det psyckologi quiz/prov läxor olika ämen och spanska prov.
men det ska nog gå ska ni se ;)






Kommentera

Publiceras ej