Melodifestivalen

5kommentarer



Igår var det finalen av melodifestivalen som alla vet vid det här laget.
  Själv tycker jag att fel låt vann, man måste ju välja en låt som kommer att bli ihågkommen av Europa och det kommer inte denna låt bli tror jag.
  Visst var den bra men Salem al fakirs låte är ju helt underbar och den skulle nog folk ha kommit ihåg bättre i den stora finalen i Oslo för den sticker ut från mängde men "vissa"  vet ju tydligen inte vad som kommer att slå stort och det suger ju !!!


Tycker du att rätt vann???   

5 kommentarer

GABRIEL

14 Mar 2010 12:03

JA :D

Emelie <3

14 Mar 2010 12:13

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

Sandra

14 Mar 2010 12:24

JA!! Salem Al Fakir skulle lätt ha vunnit, han är så grymt bra!! ;D <3

Francesca

14 Mar 2010 15:23

nej, tyckte inte att rätt låt vann. det hade faktiskt varit bättre att en vann som stog ut lite hade vunnit, fast jag inte tyckt om den. :)

Leia ♥

15 Mar 2010 12:22

Jag gillar dock inte fakir låten, även om jag tror den skulle gå bättre utomlands.

Kommentera

Publiceras ej