Home sweet home

4kommentarer

Hemma efter en helt sjuk idag, men roliga har den varit.
  Intagnings prov till IB som är ett gymnasieprogram som finns över hela världen, men man måste göra ett intagning prov för att änns ha möjigheten att gå på de programmet..... 
 
Morgonen började med ett matte prov som var i en och en halv timme efter det var det rast på en kvart sen var det ett engelska prov som höll på i en timme. Och det var vad vi gjorde på morgonen.
  Efter lunchen var det bara en intervju kvar som det kunde ha gått bättre på, det känns i alla fall så men men finns inte så mycket att göra i efterhand.
  Så nu sitter man hemma och vill bara att brevet ska komma som säger att man kom in, om jag inte kommer in så kommer jag nog gråta och känna mig som en av tjejerna i Top Model som har blivit utröstat.
  Så nu är det bara att hålla tummarna på det bästa.


Alla kan väl hålla en tumme för mig :D

4 kommentarer

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

17 Mar 2010 18:00

hoppas du har en skön kväll på G!

Krystal

17 Mar 2010 18:34

sv: hehe jo!



man skulle kunna ha lite rosa här och där men inte ALLT! jag skulle nog tröttna väldigt snabbt!

Anna

17 Mar 2010 20:48

sv: Jaa beige och pasteller känns fräscht till våren :D

Lina

11 Apr 2010 20:36

Vad står IB för? Är lite nyfiken, ska söka nu igen efter att ha hoppat på fel skola i fjol.. :)

Kram.

Kommentera

Publiceras ej