Twilight

1kommentarer

hej alla, igår som alla nästan vet så var det ett Twilight event i Stockholm men kunnde inte gå för att jag sommar jobbar nu och nästa vecka också. Det var ganska så surt kan jag säga men vill ju inte ta ledigt för då försvinner massa pengar och det vill man ju INTE. 
  Men tack Lisa för att du skrek lite extra mycket åt mig det värmer kan jag bara säga.
  men nu är det bara en vecka kvar till jag och Ida ska gå på Twilight movie night där man börjar med att vissa de första filmerna och sen efter 00.00 så får det vissa Eclips, LÄNGTAR SÅ MYCKET!
'

Är det några fler som ska gå i Uppsala? :D





1 kommentarer

Lisa

23 Jun 2010 22:20

Skrek tills min hals inte orkade.. vilket inte var länge ^^ måste dock säga att alla andra 8998 personer därinne var ganska respektlösa mot Taylor och Kristen... De kunde knappt svara på frågorna i intervjuen pga ljudvolymen! Ack.. men va kul me movenight..vill också :)

Kommentera

Publiceras ej