Gröna Lund

0kommentarer

Idag har man jobbat som vanligt men jag kan ju inte klaga på mitt jobb i dag får vi åkte till Grönan med barnen och vi hade det grymt kul. Man behövde inte dalta så mycket direkt. Åkte det messta, började med Jetline och sen blev det Uppskutet som vi var först på hela dagen att åka.
  Igentlligen så skulle vi ha börjat med att åka Insane men de skulle test köra den och kolla så att allt gick som det skulle och då blev öppnings tiden flyttad, det som var jobbigt var att vi kom först i kön men sen kunde det ta upp till två timmar och kolla så att allt gick så vi pallade inte stå där och vänta. 
  Men toppen väder så nu har man fått en lite solbränna i alla fall. WEEEIIIIIIIIIIIII vad glad jag är.
  I morgon är det sista dagen jag kommer att jobba på fritids klubben för nästa vecka så är det inga barn där så då ska jag vara med de andra och tror att vi skulle måla ett hus, blir nog kul det också :D






Kommentera

Publiceras ej