öppet hus / Gymnaievalet

3kommentarer

Kom hem för typ en timme sedan, har haft öppet hur i skolan. Det var helt ONÖDIGT varför har man inte det på en kväll i stället nu har ju nästan hela dagen gått, men är i alla fall ledig på måndag i stället. Men då har vi bara chill lektioner så det skulle inte har gjort något att vara i skolan då XD


Sen har jag precis skickat iväg min gymnasie ansökan, känner mig stolt som faktiskt lyckades bestämma mig, har haft VÄRLDENS ångest in för valet, kännde bara hur det släppte när man trök på skicka knappen.
Nu är det bara hoppas att man kommer in, valde IB som första val dem sam språk båda två på katte. :P

Tycker ni att det var jobbigt att välja gymnasium?

3 kommentarer

Erika

30 Jan 2010 15:30

Jag tyckte inte att det var jobbigt att välja gymnasium då jag gjorde det, men idag skulle jag nog ha valt helt annorlunda.



Sv. Ja testa dem, kakorna smakade riktigt bra.

livsstilar.se

31 Jan 2010 19:01

ny blogg-tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit. alla som deltar får gratis comviq kontantkort inkl 100 kr att ringa för. lycka till <3<3

Sofia

01 Feb 2010 18:16

Niice ;D Ligger de i uppsala? Katte asså ;P

Hade för mig att du skulle flytta hemmifrån? ;OO <333<3

Kommentera

Publiceras ej