F**king Lastbil

5kommentarer

Idag när man skulle hem från stan var det en lastbil som hade kört in i ett rödljus så att hela saken hade gått sönder och ramlat ner. Det var fett kallt på bussen och AS lång kö för att komma in på nästa väg så jag fick sitta och vänta i typ en halvtimme till en timme för att komma förbi platsen där rödljuset var och sen var det as halt på vägen så det tog lång tid att åka hem sedan också.
Så det är lastbilens fel att jag inte hann med en annan buss så jag kunde inte åka och träna.

5 kommentarer

Leia ♥

08 Jan 2010 11:27

Lätt hänt att krocka i detta väder. :S

Johanna

08 Jan 2010 19:57

Du skulle smsat mig så skulle det bli roligare ;)<3

Johanna

08 Jan 2010 19:58

btw vill du ha hjälp med designen eller? :)

anna

08 Jan 2010 23:48

så seg tnär det blir såna där förseningar =/

Sandra

09 Jan 2010 12:04

Jag satt också på bussen i den där jävla bilkön "/ usch det var inge kul!

Kommentera

Publiceras ej