Jul mys

3kommentarer

Igår var det Julmysssss här hemma, eller i alla fall på eftermiddagen/kvällen. Då bakade mamma och jag ett pepperkakshus och drack glögg.
På morgon var vi och tittade på en lägenhet och sen åkte vi ut till Thun's och handlade lite kläder.


Idag har det varit skolan och sen har jag varit och handlat julklappar till kompisarna eller nästan till alla har några kvar att handla till hoppas att göra det snart. Men nu får man bara hoppas att de kommer att gilla vad man har köpt till dem men det tror jag att de kommer att göra. :D

     
jeans jacka                       Rosa t-shirt                  Mina två Big Appel
                                                                                  tavlor



Här är mitt och mammas hus :D:D:D

3 kommentarer

Emmii <3

07 Dec 2009 23:35

Vad mysig blogg du har :)

Kramar

JENNY

08 Dec 2009 08:46

jeansjackan var nice (:

A L E X A N D R A

12 Dec 2009 11:40





jag med! haha åh måste också göra pepparkakshus!



Kommentera

Publiceras ej